بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

بازاریابی صحیح

بررسی بازار و عملکرد رقیبان

آنچه برای کسب‌وکارها بسیار مهم و حیاتی است یک تحلیل کامل از وضعیت بازار می باشد. یعنی در این مرحله باید مطمئن شوید برای کسب و کار و محصولات  شما یک بازار مناسب وجود دارد. چرخه‌ی خرید، عادت‌های خرید مشتریان، آمادگی برای پذیرش محصولات و مواردی از این قبیل چزهایی است که این تحلیل باید آنهارا مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. 

هم‎‌چنین باید راجع به رقبای خود تحقیق کنید.

این یافته‌ها به شما کمک خواهد کرد تا یک مزیت رقابتی واقعی نسبت به رقبای خود داشته باشید.

استراتژی‌هایی که برای این بخش تهیه کرده‌اید باید در طرح کسب‌وکار شما گنجانده شوند.

رکن اصلی :فروش و بازاریابی 

بازاریابی و فروش یکی از اصلی‌ترین ارکان کسب‌وکارها است، لذا اختصاص دادن یک مرحله‌ی مهم به این بخش ضروری به نظر می‌رسد.

این بخش شامل استراتژی‌های بازاریابی و ترویج محصولات شما است. تبلیغات، ترویج محصولات و روابط عمومی.

در این بخش تمامی راهکارها برای افزایش تعداد سرنخ‌های بازاریابی، افزایش تبدیل‌ها و حفظ مشتری آورده می‌شود.

تمامی موارد ذکرشده باید واقعی و مبتنی بر حقایق باشند.

  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی