بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

وضوح اهداف 

اهداف برند شما باید بسیار واضح و قابل لمس برای کاربرانتان باشد.کاربر به برندی علاقه نشان می دهد که هدف ها و آرمان های آن برند برایش ملموس باشد.

مشتری، اعضای تیم، سهامداران، همه و همه باید در یک جهت حرکت کنند. هنگام تهیه پیش‌نویس از اهداف‌تان از خود بپرسید که:

  • چه کسی درگیر این هدف خواهد بود؟
  • چه کاری باید دقیقا انجام شود؟ چه کسی چه کاری را انجام خواهد داد؟
  • آیا این هدف به منابع اولیه خاصی نیاز دارد؟
    • چه زمانی باید به این هدف دست پیدا کنیم؟
    • جدول زمانی ما برای رسیدن به هدف چگونه است؟
    • آیا مراحلی وجود دارد که برای اولین باید آن‌ها را انجام دهیم؟ چه موقع باید آن‌ها را انجام دهیم.
    • اکنون می‌دانید که هدف شما چگونه باید تعیین شود.
    • نتیجه گیری

      اما برای این‌که اهداف SMART شما برای سایر اعضای تیم انگیزه‌بخش باشد، باید آن را جلوی چشم آن‌ها قرار دهید.

      البته این موضوع بستگی به شرایط فرهنگی شرکت شما دارد.

      اگر یک تیم کوچک و بسیار صمیمی هستید، می‌توانید این اهداف را روی مقوا نوشته و به دیوار بچسبانید. اما اگر شرکتی با قوانین خاص و تعیین شده هستید، می‌توانید به صورت هفتگی جلساتی را تشکیل دهید و از افراد درگیر بخواهید تا در آن جلسه شرکت کنند، بدین ترتیب هم می‌توانید انگیزه‌ی دوباره‌ای به آن‌ها ببخشید و هم این‌که از روند فرآیند کاری آگاه باشید.

  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • نادر رفیعی

نظرات (۱)

  • طراحی وب سایت اصفهان
  • طراحی وب سایت اصفهان پونه مدیا یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت در اصفهان
    https://www.poonehmedia.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی