بازاریابی رویدادی و آموزش
در حدود ۶۵٪ از برندها براین باورند که رویدادها در درک بهتر آنها برای شناخت برندها و محصولات کمک میکند. آموزش به طرق مختلف می تواند در بازاریابی رویدادی خود را جای دهد. آنها معتقدند رویدادها(آفلاین و آنلاین مثل وبینارها) روش مناسبتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی و سایر انواع تبلیغات هستند.
اگر نحوه استفاده از محصول شما پیچیده است، میتوانید وبینارهایی برگزار کنید و نحوه استفاده از آن را آموزش دهید. یا میتوانید غرفهای در یک نمایشگاه مشهور اجاره کنید و به آموزش کسبوکار خود بپردازید.
همه چیز به ایدههای شما و مشتریانتان بستگی دارد.
جذب مشتری دائم از طریق بازاریابی رویدادی
امروزه هیچ کدام از روشهای بازاریابی به اندازهی بازاریابی دهان به دهان موثر و تاثیرگذار نیست.
بازاریابی رویدادی باعث سروصدای زیادی میشود و هر کسی که بخواهد در رویداد شرکت کند، مسلما به دنبال همراه است.
۷۹٪ از بازاریابان آمریکایی مشتریان بالقوهی خود را از رویدادها جذب میکنند.
شما باید اطلاعات کسانی که در رویداد شما شرکت کردهاند را ثبت کنید.
اطلاعاتی که جمعآوری میکنید باید سطح ارتباط مشتری با برند شما را نشان دهد.
بدین ترتیب شما میتوانید مشتریان بالقوه را از بین تعدادی از زیادی از افراد شرکتکننده شناسایی کنید و با پیگیریهای بعدی، آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.
- ۹۶/۰۶/۱۲