بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

از مشتری اطلاعات بگیرید

 برای استفاده از بازاریابی مناسبتی قدم اول جمع آوری داده‌ها در رابطه با  مشتری است.یقینا بدون جمع آوری داده نمی توان با مشتری آشنا شد و در مناسبت های مختلف بازاریابی های مناسبتی را پیشنهاد داد. برخی داده های مهم در این قسمت به تحریر در آمده :


  • مشتری با چه کلمه‌ی کلیدی وارد وب‌سایت شما شده است،
  • چه محصولی را وارد سبد خرید خود کرده، اما بعدا منصرف شده است،
  • چه رفتاری داخل وب‌سایت از خود نشان داده (این اطلاعات را می‌توانید از طریق گوگل آنالیتیکس به دست آورید)،
  • اگر محصولی را خریده نسبت به آن چه نظری داشته است،
  • اگر آن محصول را برای فرد دیگری خریداری کرده،
  • مناسبتش چه بوده و با آن فرد ارتباطی دارد،
  • اطلاعات شخصی فرد هم‌چون تاریخ تولد، تحصیلات، اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی‌اش چه بوده است و … .

شناسایی کامل مشتری مهم است

بعد از این‌که داده‌های مشتری را جمع‌آوری کردید، باید بتوانید آن را تجزیه و تحلیل کنید.

داده‌ها بدون تجزیه و تحلیل و دستیابی به یک نتیجه‌گیری ارزشمند هیچ نتیجه‌ای ندارند.

  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی