بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

کاربرانتان را دنبال کنید

شما به عنوان صاحب یک استارت آپ باید مشتری ها و کاربرانی که یافته اید را دنبال کنید زیرا تنها هدف قرار دادن مشتری و جمع‌آوری اطلاعاتش کافی نیست.

برای کاربرانتان  ارزش آفرینی کنید وآنها  را به سمت خودجذب کیند.

به عنوان مثال، اگر شما از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنید، تنها به ارسال یک ایمیل اولیه اکتفا نکنید.

بلکه بعد از ارسال ایمیل اول حدود ۵ تا ۶ بار ایمیل دیگر هم بزنید.

البته این به این معنا نیست که اسپم باشید.

تحلیل و بررسی نتایج

بعد از این‌که شما با سرنخ‌های بازاریابی ارتباط برقرار کردید و به آن‌ها پیشنهادی ارزشمند دادید، به احتمال زیادی فروش صورت خواهد گرفت. در این مرحله یعنی بعد از این‌که مشتری یابی را انجام دادید، نوبت به تجزیه و تحلیل می‌رسد.

آن‌چه که در این‌جا اهمیت دارد اینست که شما با کمترین تلاش به بیشترین نتایج دست پیدا کنید. بنابراین تجزیه تحلیل نتایج به شما کمک خواهد کرد تا بهترین فرصت‌ها را کسب کنید.

  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی