بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی | سئو سایت

بازاریای شبکه های اجتماعی | سئو سایت | بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

بکارگیری نیروهای متخصص

معمولا کارمندان تمام وقت در حیطه ی تولید و انتشار محتوا،  گزینه‌های مناسب‌تری به حساب می آیند، چون همانطوری که می دانید کار بسیار دشواری است که بخواهید از پس کنترل تعداد زیادی پرسنل و مدیریت و نظارت بر کار همگی بر بیایید. گر چه ممکن است در ابتداکار انتشار محتوا ا کاری ساده به نظر برسد،لیکن شغلی تخصصی محسوب می شود و به نظرات نویسندگان، بازاریابان و ادیتورهای باتجربه  نیازمند است. لذا، شما می‌توانید از این افراد به صورت پروژه محور در تیم خود استفاده کنید.

برای این که بتوانید به بهترین نحو از نویسندگان مهمان استفاده کنید، ابتدا باید مانند یک ناشر فکر کنید.
برنامه انتشاراتی شما به چه صورت است؟
آیا ترجیح می‌دهید از محتواهای کوتاه استفاده کنید یا محتواهای طولانی؟
آیا تنها به پیش نویس اولیه محتواها نیاز دارید؟
یا از نویسندگان مهمان می‌خواهید یک کار نهایی شده به شما تحویل دهند؟
برای انتخاب نویسنده، به سراغ کسانی بروید که در حیطه کاری شما نیز دانش و معلومات کافی دارند.
این افراد می‌توانند محصول شما را از زوایای جدیدی بررسی کنند و توجه مخاطبان را جلب کنند.

جمع بندی نهایی

استفاده از محتواهای مرتبط به برندها اجازه می‌دهد از فرصت‌های منحصر به فردی که برای آن‌ها پیش می‌آید استفاده کنند.
تبلیغات محتوا محور، باعث معرفی دهان به دهان برند شما می شود.
در واقع مشتریانتان صرفا تبلیغ شما را نمی کنند، بلکه اطلاعات جالبی از شما را در اختیار دیگران قرار دهند.
انتشار محتوا سبب می‌شود مشتریان و مخاطبان شما را شناخته و به شما اعتماد کنند.

  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • نادر رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی